https://www.high-endrolex.com/3 https://www.high-endrolex.com/3 NEST s.r.o. | Dolní menu | reklamační řád | https://www.high-endrolex.com/3
https://www.high-endrolex.com/3
https://www.high-endrolex.com/3
hodinky NEST
mezera.gif, 1 kB mezera.gif, 1 kB
přihlášení Přihlášení

Přihlášení

Zákazník: nepřihlášen


heslo
Zapomenuté heslo
mezera.gif, 1 kB

Novinky

10/01/2023 Maurice Lacroix Aikon Master Grand Date

Seznamte se s Maurice Lacroix Aikon Master Grand Date - úžasným modelem s mimostředným zobrazením času, velkým datem a odhalenou setrvačkou. Pohled na strojek je fascinující! Automatický kalibr pochází z dílny Maurice Lacroix a navazuje na úspěšný...

19/07/2022 Aikon #Tide FIBA 3X3 Edition

Maurice Lacroix, jako „oficiální časomíra FIBA 3x3 World Tour" pro rok 2022 vydává 3 barevné basketbalové edice Aikon #Tide FIBA 3X3 Edition. Jednou z nich je AI2008-68YZ8-800-0 v modrožluté kombinaci. Quartzový model se silikonovým řemínkem ve 40...

19/07/2022 Pozvánka na FIBA 3x3 World Tour do Prahy 30.-31.7.2022

S potěšením oznamujeme, že značka Maurice Lacroix je „oficiální časomírou FIBA 3x3 World Tour" pro rok 2022. Praha bude, jako jedna ze 14 světových metropolí, dějištěm této atraktivní podívané o víkendu 30.7.- 31.7.2022. Vstup volný! V nejrychlejš...

16/05/2022 Maurice Lacroix Aikon #tide

Nejnovější řada Aikon #tide sdílí podobné atributy a kvality jako ostatní členové rodiny Aikon, je však vyrobená z uprecyklovaného plastu kombinovaného se skleněným vláknem. Tento materiál je dvakrát tvrdší než standardní plast, pětkrát odolnější ...

03/05/2022 Maurice Lacroix myslí na naši planetu

S barvami si značka Maurice Lacroix pohrála v nejnovější kolekci Aikon #tide. Je určena nové generaci, která cení udržitelnost materiálů, cenovou dostupnost a pozoruhodný styl. Aikon #tide právě přichází na trh. Kromě časomíry v zářivých barvách ...

Reklamační řád

Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů

  1. Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník, č. 513/1991 Sb. a z.č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon") a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen „Zboží"), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva Kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „Reklamace").
  2. Spotřebitelská smlouva je smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel.
  3. Prodávající je obchodní společnost NEST, spol. s r.o. se sídlem Praha 10, Ke Dráze 422/4,  PSČ 109 00, IČ: 40763927, zapsané v obchodním rejstříku v oddíle C., vložka 2927 u Městského soudu v Praze 1. NEST, spol. s r.o. je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
  4. Zákazníkem našeho internetového obchodu je Kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, a kupující spotřebitel. Záruční lhůta začíná běžet převzetím Zboží Kupujícím. Záruční doba činí 24 měsíců s výjimkami stanovenými Zákonem. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží začíná běžet nová záruční doba.
  5. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené: jejím obvyklým užíváním, mechanickým poškozením, neautorizovaným nebo neodborným zásahem, poškozením z důvodu nesprávného používání nebo skladování, působením silného magnetického pole a dále se nevztahuje ani na následné poškození v důsledku prodlevy nahlášení závady.
  6. Na žádost spotřebitele je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující údaje (fakturu), které musí obsahovat údaje jako záruční list. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, IČ, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě.
  7. Spotřebitel je oprávněn odstoupit od smlouvy ve všech případech stanovených Zákonem. Odstoupení je vůči Prodávajícímu účinné od okamžiku, kdy je mu doručeno prohlášení Kupujícího o odstoupení od smlouvy, pokud jsou splněny všechny nutné zákonné podmínky. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou si povinny vrátit vše, co si na jejím základě poskytly. V případě zrušení smlouvy z důvodu uplatnění práv plynoucích z odpovědnosti za vady, vrací kupující plnění, které mu poskytl Prodávající, pouze v rozsahu, v jakém je to v dané situaci objektivně možné.

Spotřebitel při uplatnění záruky má

  • jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady. Právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy se řídí příslušnými právními ustanoveními pro daný případ.
  • jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
  • jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
  • jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy

Vyřízení reklamace

  1. Zboží k reklamaci přijímá prodávající v pracovní době osobně či poštou nebo kurýrem v sídle (NEST, spol. s r.o., Ke Dráze 422/4, 109 00 Praha 10). Doporučujeme předchozí domluvení termínu telefonicky nebo mailem - viz Kontakty.
  2. Kupující má právo vyžadovat záruční opravu v autorizovaných servisních střediscích, jejichž seznam je přiložen k dokumentaci ke Zboží, případně jej sdělí Prodávající na dotaz Kupujícího.
  3. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.
  4. Za situace, kdy je potřeba Zboží zaslat Prodávajícímu nebo servisnímu středisku, si Kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo Zboží pojištěno a zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží a to včetně veškerého příslušenství a označí zásilku příslušnými symboly.
  5. Pro bezproblémové a rychlé vyřízení reklamace je nezbytné předat spolu se zbožím záruční list nebo doklad o koupi, potvrzující původ zboží a datum prodeje.
  6. Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení Zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním, tj. zejména při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke Zboží.
  7. V případě odstoupení od kupní smlouvy či poskytnutí slevy z kupní ceny je příslušná platba vrácena Kupujícímu převodem na bankovní účet nebo předána v hotovosti na pokladně v sídle společnosti nebo na některé z provozoven.

Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 30.4.2009. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.